معرفی لوازم جانبی موبایل : قاب، مونوپاد، هولدر ، گلس و ...

معرفی جدیدترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت شامل انواع قاب و کاور گوشی موبایل، هولدر یا پایه نگهدارنده برای ماشین و غیره

معرفی لوازم جانبی موبایل : قاب، مونوپاد، هولدر ، گلس و ...

معرفی جدیدترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت شامل انواع قاب و کاور گوشی موبایل، هولدر یا پایه نگهدارنده برای ماشین و غیره

معرفی بهترین قاب های گوشی A50 سامسونگ موجود در بازار

بهترین  قاب و کاور گوشی a50 در بازار کدام است؟ پیش از خرید قاب گوشی a50 طرح دار، فانتزی چرمی و سیلیکونی، بهتر است تا با بهترین محصولات موجود برای گوشی سامسونگ a50 در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید.

  

قاب گوشی a50 علاوه بر آنکه پوشش و محافظی برای حفظ تلفن همراه افراد از آسیب دیدگی های مختلف است، عاملی برای ایجاد تنوع در ظاهر گوشی موبایل نیز محسوب می‌شود. بنابراین کاربران و مخاطبین این محصول، قاب گوشی a50 سامسونگ را از جهات مختلفی مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌دهند تا بتوانند در نهایت مناسب ترین انتخاب را برای تلفن همراه خود رقم بزنند. انتخاب بهترین قاب  به خصوص از زمان افزایش چشمگیر ارزش ریالی محصولات دیجیتال، برای کاربران این محصول اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بنابراین آن ها ضمن آنکه می‌کوشند ظاهر گوشی samsung galaxy a50 خود را متنوع و زیبا نگه دارند، در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن نیز از آن در برابر آسیب دیدگی‌های احتمالی محافظت کنند.



بهترین-قاب-a50

از این رو، ایده پردازی های بیشتری در زمینه ارتقاء کیفیت قاب گوشی a50 و همچنین ایجاد تنوع در مدل های قاب  طرح دار، در بازار موجود به چشم می‌خورد. اما همین ایده پردازی ها سبب ایجاد گستره وسیعی از محصولات شده است که انتخاب را برای کاربر سخت تر می‌کند. بنابراین در این مقاله قصد داریم به معرفی سه قاب گوشی a50 برتر در بازار ایران بپردازیم و آن ها را از جنبه های گوناگون مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

 

 برترین های قاب گوشی a50 در بازار ایران:

  1. قاب گوشی a50 سیلیکونی
  2. کاور گوشی a50 طرح دار– چرمی
  3. قاب گوشی a50 با سطح دارای بافت

1. قاب گوشی a50 – سیلیکونی:

قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی از چندین نظر تبدیل به مناسب ترین و محبوب ترین قاب های این مدل گوشی در بازار ایران شده‌اند.

اول از همه می‌توان گفت این ظاهر ساده و رنگ بندی شکیل و متنوع قاب سیلیکونی است که چشم مخاطب را به خود جذب می‌کند. آمار ها نشان می‌دهند تقریبا از هر 10 نفری که گوشی Samsung galaxy a50 را تهیه می‌کنند، 8 نفر قاب سیلیکونی را به عنوان اولین قابی که برای این گوشی انتخاب کرده‌اند، خریداری می‌کنند.

اما هر کاربری که حداقل یکبار به دنبال خرید این نوع قاب رفته باشد به خوبی می‌داند که به طور کلی قاب a50 سیلیکونی موجود در بازار ایران به دو دسته قاب های اصلی و قاب های کپی (Fake) تقسیم بندی می‌شوند. البته که قاب های کپی این محصول از نظر قیمتی بسیار مناسب تر از قاب های اصلی آن در بازار ایران هستند، اما طبق آمارها، افراد ترجیحشان خرید قاب Samsung galaxy a50 سیلیکونی اصل به جای نمونه های فیک آن در بازار است. لذا این هزینه بیمه کردن گوشی همراهی است که اگر آسیب ببیند ضرر بیشتری از خرید یک قاب متوجه کاربر می‌شود.

بررسی قاب سیلیکونی A50 ;–


*موارد مورد بررسی درباره قاب گوشی a50 سیلیکونی:

  • رنگ بندی کاور گوشی A50
  • جنس کاور گوشی A50
  • وزن کاور گوشی A50
  • خصوصیات جانبی کاور گوشی A50
  • جای گیری و نصب کاور گوشی A50

رنگ بندی قاب گوشی a50 سیلیکونی:

قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی رنگ بندی شفاف‌تر، زنده تر و در نتیجه زیباتری نسبت به کپی آن دارد. به طوری که اگر چندین قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی اصل را در کنار چندین قاب فیک آن قرار دهند به خوبی از روی چهره و نوع رنگ آن ها متوجه می‌شوید کدام اصل و کدام کپی است و می‌توان گفت ابدا لزومی ندارد در این کار متخصص باشید.


جنس قاب گوشی a50 سیلیکونی:

مورد بعدی جنس این قاب هاست که به راحتی و با لمس آن ها تشخیص خواهید داد کدام یک اصل و کدام یک کپی است. قاب گوشی a50 سیلیکونی اصلی بسیار نرم و انعطاف پذیر است. همچنین به دلیل ماهیت اصلی جنس سیلیکون استفاده شده در این قاب ها، از خاصیت الاستیکی برخوردار هستند. برای درک بهتر این مفهوم بیایید یک پاک کن را به عنوان مثال در نظر بگیریم. به یاد دارید که در ایام مدرسه هر زمان که پاک کن ما سیاه و آلوده به نظر می‌رسید کمی بر روی آن با دست یا یک پارچه مالش ایجاد می‌کردیم تا سیاهی جا به جا شده و از بین بروند؟ خاصیت لاستیکی موجود در قاب های اصلی سیلیکونی گوشی های Samsung galaxy a50 نیز درصد بسیار کم اما کارآمدی شبیه به اتفاقی است که برای پاک کن هایمان در دوران مدرسه رخ می‌داد. به این ترتیب اگر زمانی شاهد لکه سیاهی یا آلودگی و حتی در موارد کمی خراش های سطحی و نه عمیق بر روی قاب سیلیکونی خود به خصوص در رنگ های روشن آن بودید، کافی است مانند پاک کن ها، کمی با دست یا یک پارچه نرم بر روی آن قسمت ها مالش ایجاد کنید، سطح تمیز و صاف آن ها دوباره نمایان می‌شود. این خاصیت زمانی که گوشی Samsung galaxy a50 شما بر روی سطوحی همچون آسفالت بیفتد، تا حدود زیادی و تا جایی که خراش ها و شیار های ایجاد شده بر روی قاب آن عمیق نباشد به کمک شما می‌آید.


وزن قاب گوشی a50 سیلیکونی:

از نظر وزنی نیز، سبک تر از نوع کپی آن هاست.  بنابراین استفاده از قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی بر روی گوشی شما، موجب سنگین تر شدن آن و احساس وزن بیشتری نسبت به قبل نمی‌شود.

خصوصیات جانبی قاب گوشی a50 سیلیکونی:

به دلیل کیفیت بالای جنس مواد اولیه به کار رفته در این قاب ها، چربی و آب به بافت آن نفوذ نکرده و آسیبی به قاب موبایل شما وارد نمی‌کند. در نتیجه به هنگام رویارویی و برخورد گوشی Samsung galaxy a50 خود با آب و چربی نگران آسیب رسیدن به آن نباشید. قاب a50 سیلیکونی شما از بروز صدمات اینچنینی جلوگیری می‌کند.

پوشش داخلی قاب Samsung galaxy a50 سیلیکونی از جنس میکروفایبر است. بنابراین ضربه گیر خوبی در برابر شدید ترین ضربه های وارد شده به گوشی محسوب می‌شود.


جای گیری قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی بر روی گوشی موبایل:

قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی از نظر طراحی جایگاه های دوربین، دکمه های کناری گوشی و ابعاد لبته های آن کاملا دقیق عمل کرده و زمانی که آن را بر روی گوشی خود قرار دهید، مشکلی با فشار دادن دکمه ها نخواهید داشت همچنین محافظی درست و دقیقی برای لنز دوربین گوشی شما خواهد بود. همچنین سبکی و انعطاف پذیری قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، سبب می‌شود تا گوشی تلفن شما به راحتی درون آن جا بگیرد و هر بار خارج کردن و قراردادن مجدد آن بر روی گوشی شما بدون نیاز به زمان و انرژی خاص صورت گیرد.


2. کاور گوشی Samsung galaxy a50 طرح چرمی :

عده‌ای از کاربران گوشی Samsung galaxy a50 به خصوص آن دسته از افرادی که در دنیای بیزینس مشغول به کار هستند و در طول روز شرایط حضور در جلسات کاری و یا محیط های اداری برای آن ها بیش از سایرین وجود دارد، ضمن آن که به حفاظت از تلفن های همراه خود اهمیت می‌دهند، مایل هستند تا تلفن همراهشان ظاهری زیبا، آراسته و چشم نواز داشته باشد. از این رو بررسی حاکی از است که این افراد بیشتر از سایرین طرفدار قاب گوشی Samsung galaxy a50 چرمی هستند. ممکن است با خود بیندیشید که این قاب ها از نظر قیمتی تفاوت بارزی با سایر قاب ها دارند، اما در بازار ایران قاب های چرمی استاندارد و زیبایی با قیمت هایی مقرون به صرفه نیز عرضه می‌گردد. در این جا به یکی از بهترین قاب گوشی Samsung galaxy a50 چرمی موجود در بازار ایران اشاره کرده و برای شناخت بیشتر آن را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهیم.

بررسی قاب گوشی Samsung galaxy a50 – قاب Auto Focus:



*موارد مورد بررسی درباره قاب گوشی a50 مدل auto focus:

  • رنگ بندی
  • جنس
  • وزن
  • خصوصیات جانبی
  • جای گیری و نصب

رنگ بندی قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل Auto Focus:

این محصول در رنگ بندی های تیره در بازار ایران عرضه گشته و از جمله پرفروش ترین این رنگ ها می‌توان به مشکی اشاره کرد. لازم به ذکر است که ظاهر چرمی این محصول به صورت مات است. کیفیت رنگ به کار رفته در این کاور ها بسیار مرغوب بوده و به مرور زمان همانند روز اولش ثابت می‌ماند.

جنس قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل Auto Focus:

این محصل از پلی کربنات و پلاستیک ساخته شده است که ضمن حفظ ساختاری محکم سبب ایجاد اصطکاک بر روی سطح آن شده است تا از لیزخوردن و افتادن آن جلوگیری کند.


جای گیری قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل Auto Focus بر روی گوشی موبایل:

در قسمت درگاه های اطراف گوشی موبایل، طراحی با ابعاد استاندارد اجرا شده است، از این رو دسترسی به این درگاه ها برای کاربر بلامانع و بسیار آسان خواهد بود. در قسمت هایی اعم از اطراف لنز دوربین و همچنین اطراف صفحه نمایش شاهد ضخامت قابل قبولی از این کاور چرمی هستیم بنابراین جای نگرانی برای آسیب رسیدن به این مناطق نیست.

3. قاب گوشی Samsung galaxy a50 با سطح دارای بافت:

در این بین افراد بسیاری هستند که سادگی زیاد قاب گوشی Samsung galaxy a50 سیلیکونی پس از مدتی آن ها را اشباع می‌کند و تمایل به داشتن قاب یا کاوری طرح دار تر یا به نوعی متنوع تر دارند. از طرفی سبک کلاسیک و رسمی قاب های چرمی را مناسب خود نمی‌دانند. بهترین پیشنهادی که می‌توان به این دسته از افرادِ ساده پسندی که دنبال تنوع رنگ و طرح نیز هستند داشت، استفاده از قاب هایی است که به جای طرح های شلوغ چاپ شده بر روی آن ها، بدنه و سطحی دارای بافت دارند. از جمله بهترین و پرفروش ترین این نوع قاب های، قاب گوشی سامسونگ نیلکین اصل بوده که در ادامه آن را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهیم.

بررسی قاب گوشی Samsung galaxy a50 – قاب نیلکین اصل:

 


*موارد مورد بررسی درباره قاب گوشی a50 نیلکین اصل:

  • رنگ بندی
  • جنس قاب
  • وزن قاب
  • خصوصیات جانبی قاب
  • جای گیری و نصب قاب

رنگ بندی قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل نیلکین اصل:

قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل نیلکین اصل، در دو رنگ مشکی و کرم یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین های قاب گوشی a50 محسوب می‌شود. شاید رنگ بندی های دیگری از این قاب در بازار به چشم بخورد اما به دلیل آنکه افراد رنگ کرم و مشکی را به راحتی با سایر اکسسوری های خود ست می‌کنند؛ این دو رنگ به پرفروش ترین رنگ ها تبدیل شده‌اند.

جنس قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل نیلکین اصل:

این قاب منحصر به فرد از مواد مرغوب پلاستیکی PC ساخته شده است که ضمن حفظ استقامت و استواری قاب، سبب اندکی انعطاف پذیری تا جایی که نصب و خارج کردن آن از روی گوشی امری آسان باشد نیز شده است. مواد اولیه به کار رفته در ساخت قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل نیلکین اصل، با محیط زیست سازگار بوده و در استفاده های طولانی مدت دوامی بالایی را به همراه دارد.

سایر خصوصیات قاب گوشی Samsung galaxy a50 مدل نیلکین اصل:

به دلیل ضخامت ایجاد شده در اطراف این قاب و اطرف محل قرار گیری لنز دوربین، دیگر نیازی به ابراز نگرانی نسبت به صفحه نمایش گوشی Samsung galaxy a50 و همچنین لنز دوربین آن نیست. از خصوصیات بارز و ویژه دیگر این قاب می‌توان به ضد آب و ضد گرد و غبار بودنش اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که کاربران قاب های گوشی را آزرده خاطر می‌کند، ماندن جای اثر انگشت آن ها به صورت لک های کاملا مشخص است که خوشبختانه این اتفاق بر روی این قاب هرگز رخ نمی‌دهد.


جمع بندی:

در این مطلب انواع قاب گوشی A50 سامسونگ معرفی شد. انتخاب قاب مناسب بنا به سلیقه هر شخصی متفاوت است. ما سعی کردیم بهترین قاب های گوشی سامسونگ A50 را در کنار هم قرار داده تا شما بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

در صورت هر گونه سوال و نظر می توانید آن را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.