معرفی لوازم جانبی موبایل : قاب، مونوپاد، هولدر ، گلس و ...

معرفی جدیدترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت شامل انواع قاب و کاور گوشی موبایل، هولدر یا پایه نگهدارنده برای ماشین و غیره

معرفی لوازم جانبی موبایل : قاب، مونوپاد، هولدر ، گلس و ...

معرفی جدیدترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت شامل انواع قاب و کاور گوشی موبایل، هولدر یا پایه نگهدارنده برای ماشین و غیره

معرفی هندزفری های ارزان ولی با کیفیت در بازار

در این مطلب سعی کردیم به معرفی هندزفری های ارزان و با کیفیت موجود در بازار ایران را برای افراد با بودجه محدود نام ببریم بنابراین از شما دعوت می کنم در ادامه همراه ما باشید.

 بهترین هندزفری های بازار 

هر چیز گرا‌ن‌قیمتی لزوما باکیفیت نیست. هر چیز ارزانی هم بی‌کیفیت نیست. هدفون و هندزفری های ارزان هم از این قاعده مستثنا نیستند. می‌توانید از میان هدفون‌ها و هندزفری ‌های ارزان گزینه‌هایی را پیدا کنید که کیفیت مناسبی دارند و امکانات آن‌ها هم در حد مطلوبی است زیرا قیمت هندزفری لزوما به معنی کارایی مناسب و فوق العاده آن نیست. ما چند هندزفری ارزان را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تا به راحتی به خرید هندزفری های ارزان اما باکیفیت بپردازید. قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها هم به طور کامل توضیح داده شده‌اند. از ارزان‌ترین هندزفری تا هندزفری‌هایی با قیمت نسبتا بیشتر در اینجا آورده شده‌اند.

هندزفری های ارزان و با کیفیت موجود در بازار

1. هندزفری بیسیم Samsung Level U

با یکی از هنذزفری های ارزان سری محبوب Level شروع می‌کنیم. نسبت به Level U Pro و هندزفری Level U Flex قیمت کمتری دارد. این مدل‌ از هندزفری‌های Collar-Style یا دور گردن محبوبیت زیادی بین ادیوفیل‌ها و موزیک‌بازها دارند. استایل فوق‌العاده‌ای دارد. متناسب با ابعاد و آناتومی گردن و شانه طراحی شده است. به راحتی دور گردن‌تان قرار می‌دهید و ایربادهای نرم و منعطف آن را داخل گوش‌تان قرار می‌دهید و موزیک باکیفیت گوش می‌کنید. 

  • از بلوتوث 4.1 پشتیبانی می‌کند. به راحتی با اندروید و iOS جفت می‌شود. تنها یک بار عملیات جفت‌سازی را انجام می‌دهید. برای دفعات بعدی به محض روشن شدن هدفون، گوشی شما آن را شناسایی می‌کند و می‌توانید دوباره با آن کار کنید.
  • 11ساعت شارژ نگه می‌دارد. یک‌بار شارژ می‌کنید و 11 ساعت بی‌وقفه موزیک گوش می‌کنید. اگر موزیک را قطع کنید و یا از هدفون استفاده نکنید به صورت اتوماتیک در حالت استندبای قرار می‌گیرد تا باتری کم‌تری مصرف کند. به محض پلی کردن موزیک دوباره شروع به کار می‌کند. 500 ساعت در حالت استندبای می‌ماند. تنها و تنها با یک بار شارژ.

  • میکروفن باکیفیتی دارد. در محیط‌های شلوغ و ساکت عملکرد خوبی دارد و صدای صاف و واضحی به آن طرف خط می‌رسد.
  • از نظر کیفیت صدا در حد مطلوبی است. هم فرکانس‌های پایین و هم میانه را به خوبی شناسایی می‌کند. در فرکانس‌های بالا هم عملکرد نسبتا خوبی دارد. دامنه‌ی فرکانسی بالایی دارد و هر موزیکی با هر سبکی را به زیبایی هرچه تمام‌تر گوش می‌کنید.
  • به نرم‌افزار Level App متصل می‌شود و می‌توانید پروفایل‌های صوتی مختلفی را روی آن پیاده کنید.
  • عمق صدای خوبی دارد. سازها و وکال را به خوبی از هم تفکیک می‌کند و ذره ذره‌ی موزیک را در حالتی مطلوب می‌شنوید.
  • فاصله بیش از 30 متر در صورت نبودن مانع و 12 متر با مانع را پوشش می‌دهد.
  • هندزفری  Level U ایربادهای نرم پلاستیکی دارد. گوش‌تان را اذیت نمی‌کند و ارگونومی سازگاری دارد. بدون اینکه اذیت شوید نان‌استاپ موزیک گوش می‌دهید و لذت می‌برید.


2. هدفون روگوشی استریو راک مدل Rock Lava Y10 Stereo

 

یک هدفون زیبا و باکیفیت. به خوبی هدفون‌های گران‌قیمت بیتس و سن‌هایزر نیست. اما همچنان پرقدرت و خوش‌استایل است. کار کردن با آن بسیار راحت است. روی گوش‌تان قرار می‌گیرد. صدای کمی به بیرون درز می‌کند. نرم و راحت است و استفاده مداوم از آن اذیت‌تان نمی‌کند. برای موزیک و گیم کارایی خوبی دارد. برای ورزش کردن، پیاده‌روی و کارهای روتین و روزمره مناسب است. با اینکه قیمت کمی دارد اما طراحی بسیار زیبایی دارد.

  • بلوتوثی نیست و از طریق کابل و جک 3.5 میلی‌متری با پوشش طلایی به گوشی وصل می‌شود. کابل OFC HiFi هم سرعت و هم کیفیت بسیار بالایی دارد. رسانش صوتی بالایی دارد و کیفیت صدا را تا حد بسیار بالایی ارتقا داده است.
  •     بلوتوثی نیست و از طریق کابل و جک 3.5 میلی‌متری با پوشش طلایی به گوشی وصل می‌شود. کابل OFC HiFi هم سرعت و هم کیفیت بسیار بالایی دارد. رسانش صوتی بالایی دارد و کیفیت صدا را تا حد بسیار بالایی ارتقا داده است.
  •    دامنه‌ی فرکانسی آن بین 20 تا 20 کیلوهرتز است. هم فرکانس‌های پایین و هم فرکانس‌های بالا را به خوبی پوشش می‌دهد. تقریبا برای هر سبک موزیکی مناسب است.
  •  عمق صدای نسبتا خوبی دارد. هر چند از نظر تفکیک صدا نقص‌هایی دارد.
  •  ارگونومیک است و سازگاری خوبی با گوش دارد. بدنه‌ی منعطف دارد و وزن آن هم نسبتا متعادل است. احساس سنگینی نخواهید کرد.
  •  در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب عرضه شده‌اند و متناسب با استایل مدرن و امروزی هستند.
  • کیفیت مکالمه و ضبط صدای خوبی هم دارد. در محیط‌های شلوغ عملکرد خوبی دارد و حین مکالمه نویز بسیار کمی را منتقل می‌کند.
  •   درایور صوتی 40 میلی‌متری آن کیفیت صدای بسیار بالایی به آن اضافه کرده است.
  • قابلیت Fold یا تاشو دارند. جمع می‌شوند و حجم خیلی کمتری را می‌گیرند

به جرات می‌توان گفت که قابلیت‌ها و امکانات این هدفون به قیمت آن می‌چربد. هدفونی با قیمت کم و قابلیت‌های فراوان. دقیقا چیزی که دنبالش هستید. 

3. هندزفری سامسونگ مدل EO-EG920BW

 

حالا به یک هندزفری واقعا ارزان می‌رسیم. با اینکه ارزان است اما کیفیت نسبتا بالایی دارد. هندزفری فابریک گوشی S6 که به عنوان یک هندزفری با بودجه‌ی کم بسیار مناسب است. با گوشی‌های سامسونگ سازگاری بسیار بالایی دارد. امپدانس آن با امپدانس صوتی خروجی گوشی‌های سامسونگ مطابقت بالایی دارد. با سایر گوشی‌ها هم به خوبی کار می‌کند. سبک است و یک کابل 1.2 متری دارد. کابلی که گره نمی‌خورد و نگران گره خوردن و باز کردن همیشگی آن نخواهید بود.

نسبت به قیمتی که دارد کیفیت صدای خوبی دارد. نویزی را احساس نخواهید کرد. گوشی‌های نرمی دارد که داخل کانال گوشی قرار می‌گیرد و به هیچ وجه حین گوش دادن به موزیک اذیت نمی‌شوید. سری‌های این ایرفون در یک سایز مجزا هم داخل بسته‌ی آن وجود دارد و می‌توانید سایز متناسب با گوش خود را انتخاب کنید.

فرکانس‌های 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پشتیبانی می‌کند. برای ادیوفیل‌ها و موزیک‌بازهای حرفه‌ای چندان مناسب نیست اما برای استفاده‌ی معمولی و روتین کارایی بسیار خوبی دارد. قیمت بسیار پایین آن شما را شگفت‌زده می‌کند. 


4. هندزفری سامسونگ استریو SHE – C10BL

 

یک هندزفری بدون قابلیت مکالمه. یک هندزفری مخصوص موزیک گوش دادن. شاید دلیل قیمت پایین این هندزفری هم همین باشد. یک کابل باکیفیت که گره نمی‌خورد و یک جک 3.5 میلی‌متری با رسانش بالا کیفیت صدای این هدفون را تقویت کرده‌اند. درایور صوتی آن 8.8 میلی‌متری است. نسبت به سامسونگ لول‌ یو کمی کمتر است. اما کیفیت صدای آن را می‌توان با هدفون بی‌سیم Level U مقایسه کرد.

  • طراحی بسیار جذابی دارد. رنگ‌بندی خلاقانه و حرفه‌ای آن هر کسی را هیجان‌زده می‌کند. حاشیه‌های رنگی و بدنه‌ی براق آن استایلی زیبا و دلربا به شما می‌بخشند.
  •  سری‌های گوشی‌ آن نرم و منعطف هستند. به طور کامل داخل گوش قرار می‌گیرند و نشت صدای بسیار کمی دارد. صدای محیط هم را کمتر خواهید شنید. اگر سری اصلی آن با گوش شما هماهنگ نیست می‌توانید از سایزهای دیگر آن هم استفاده کنید.
  •  کیفیت صوتی آن متناسب با سیستم RPC است که باعث می‌شود موزیک را باکیفیت اصلی آن بشنوید. کمترین اغتشاش صوتی را تجربه خواهید کرد و برای موزیک گوش دادن بسیار ایده‌آل است. صدایی شفاف و واضح.
  •   پنل میکروفن ندارد و نمی‌توانید برای مکالمه و یا ضبط صدا از آن استفاده کنید.
  •     وزن بسیار کمی دارد. یک روکش سیلیکونی هم روی کابل آن تعبیه شده است که اجازه نمی‌دهد کابل گره بخورد.



5. هندزفری اصلی سامسونگ مدل IG 935

 

 اینمدل از سامسونگ یکی دیگر از هندزفری های ارزان موجود رد بازار است. قابلیت کاهش نویز در یک هندزفری ارزان با کیفیت صدای High Bass. وسوسه‌کننده است. کیفیت صدای شفاف و واضح با کمترین نویز. با یک کابل ضدگره. راحت و بدون دردسر موزیک باکیفیت گوش می‌کنید و لذت می‌برید. با قابلیت‌های این هدفون ارزان اما باکیفیت و پرقدرت بیشتر آشنا شوید.

  •    کابل باکیفیتی دارد. گره نمی‌خورد و مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی دارد. نگران خم شدن یا کشیده شدن سیم هندزفری خود نخواهید بود.
  •     کنترلرهای راحتی دارد که توسط آن‌ها می‌توانید موزیک را کنترل کنید. صدا را کم و زیاد کنید و تماس‌های تلفنی‌تان را جواب دهید یا ریجکت کنید. کنترل‌های ساده اما خوش‌استایل.
  •     امپدانس 24 اهمی متناسب با انواع گوشی‌ها
  •     دامنه‌ی فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش می‌دهد. در فرکانس‌های پایین عملکرد بسیار قدرتمندی دارد.
  •   یک میکروفن حرفه‌ای برای تماس و ضبط صدا دارد. کیفیت میکروفن آن در سطح بسیار بالایی است و به راحتی می‌توانید مکالمه‌ای باکیفیت و بدون نویز و شلوغی داشته باشید.
  •    طراحی فوق‌العاده‌ای دارند. شیک و دلربا. با سری‌های نرم که داخل گوش‌تان قرار می‌گیرند و می‌توانید طولانی‌مدت موزیک گوش کنید.
  •    نسبت به قیمتی که دارند کیفیت صوت بسیار قدرتمندی دارند و اکثر افرادی که از این هدفون استفاده کرده‌اند به این کیفیت بالا اشاره کرده‌اند.


شما چه تجریه از استفاده از هندزفری های ارزان و با کیفیت داشته اید؟ اگر مدل خاصی از هندزفری های قیمت پایین را استفاده کرده اید و از آن راضی بوده اید آن را به ما معرفی کنید و نظر خود را با ما و مخاطبین ما درمیان بگذارید. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.