معرفی لوازم جانبی موبایل : قاب، مونوپاد، هولدر ، گلس و ...

معرفی جدیدترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت شامل انواع قاب و کاور گوشی موبایل، هولدر یا پایه نگهدارنده برای ماشین و غیره

معرفی لوازم جانبی موبایل : قاب، مونوپاد، هولدر ، گلس و ...

معرفی جدیدترین و بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل و تبلت شامل انواع قاب و کاور گوشی موبایل، هولدر یا پایه نگهدارنده برای ماشین و غیره

معرفی هدفون جبرا elite 85h

جدیدترین هدفون جبرا elite 85h طی نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. هدفون Jabra Elite 85h قادر است بدون توجه به محیطی که کاربر در آن قرار دارد (شلوغ یا خلوت)، بهترین صوت ممکن را ارائه کند. در ایم مطلب ما به معرفی هدفون جبرا elite 85h خواهیم پرداخت.

 

 

شرکت جبرا طی نمایشگاه CES 2019، یک هدفون روی گوشی دارای قابلیت حذف نویز ارائه کرد که در مقایسه با مدل‌های قبلی، توانایی بیشتری برای جدا کردن شما از محیط اطرافتان دارد! هدفون جبرا الایت 85  اچ دارای قابلیتی به منظور بلاک کردن محیط پیرامون کاربر است. یکی دیگر از ویژگی‌های آن، امکان دسترسی به دستیار هوشمند خود بدون نیاز به لمس یک دکمه فیزیکی (به صورت هندزفری) است. برای غرق شدن در موسیقی و رها شدن از دنیای پیرامون خود توسط هدفون جبرا Elite 85h باید 299 دلار بپردازید.

فراخوانی سریع دستیار خود با هدفون جبرا elite 85h

قابلیت حذف نویز فعال (ANC) عالی است، اما امروز هدفون‌های پرچمدار زیادی دارای نوعی قابلیت صدای تطبیق‌پذیر هستند تا نحوه پخش صدا را بر اساس محیطی که کاربر درونش قرار دارد تنظیم کنند. جبرا با استفاده از SmartSound، ابزاری قدرت گرفته از تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی شرکت audEERING، هدفون جبرا Elite 85h را طراحی کرده و معتقد است قابلیت حذف نویز بهتری نسبت به مورد مشابه ارائه شده در محصولات دیگر شرکت‌ها در چنته دارد.

بررسی ویژگی های هدفون جبرا الایت 85  اچ 

هدفون Jabra Elite 85h بعد از آنالیز کردن نویز و صداهای اطراف کاربر، صدا را به صورت خودکار بین یکی از سه حالت نزد عموم (In Public)، در خلوت (In Private) و رفت و آمد (Commute) تنظیم می‌کند. به عبارتی هدفون همواره با در نظر گرفتن محیطی که در آن قرار دارید، به وسیله اعمال یک سری تغییرات، بهترین کیفیت صدای ممکن را ارائه می‌کند، پس در شلوغ‌ترین و پرسر و صداترین محیط‌ها نیز باآرامش به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش خواهید داد. می‌توان با استفاده از اپلیکیشن +Sound جبرا، کنترل بیشتری روی نحوه پخش صدا داشت. به عنوان نمونه می‌توان به امکان ذخیره کردن تنظیمات سفارشی مورد نظر به منظور استفاده در آینده اشاره کرد. با معرفی هدفون جبرا elite 85h با ما باشید.

از جمله ویژگی‌های کلیدی هدفون جبرا الایت 85  اچ ، امکان فراخوانی و استفاده از دستیارهای مجازی و هوشمند الکسا، گوگل اسیستنت و یا اپل سیری بدون نیاز به فشردن دکمه‌ای خاص (هندزفری) است. در بسیاری از هدفون‌ها، قابلیت فراخوانی دستیار هوشمند بدون نیاز به لمس گوشی هوشمند فراهم شده است، اما در آن‌ها حداقل باید یک دکمه خاص تعبیه شده روی بدنه هدفون را لمس کنید. در هدفون جبرا elite 85h با گفتن یک کلمه کلیدی خاص، دستیار صوتی را مقابل خود حاضر و آماده خواهید یافت. به ادعای سازنده هدفون Jabra Elite 85h ، این نخستین مرتبه‌ای است که چنین قابلیتی برای دستیار آمازون الکسا روی یک هدفون ارائه می‌شود.

طبق گفته‌های سازنده، میزان دوام باتری هدفون جبرا الایت 85  اچ در زمان روشن و خاموش بودن قابلیت حذف نویز متفاوت است، هر چند این دو مقدار تفاوت زیادی با هم ندارند. در صورت روشن نگه داشتن ANC و یا خاموش کردن آن، به ترتیب 32 ساعت و 35 ساعت متوالی می‌توانید از هدفون خود با یک مرتبه شارژ کامل استفاده کنید. انتظار می‌رود هدفون جبرا elite 85h یکی از محصولات پرفروش باشد. با معرفی هدفون جبرا elite 85h با ما باشید.

به گفته جبرا این فناوری می‌تواند بیش از 6000 خاصیت صدا را شناسایی کند و با استفاده از قابلیت سازش‌پذیری خود، با توجه به نوع صدا و محیط، بهترین خروجی ممکن را به کاربر بدهد.

باتری هدفون Jabra Elite 85h

باتری هدفون Jabra Elite 85h هم بسیار قوی به نظر می‌رسد و با فعال بودن قابلیت جلوگیری از نویز صدا، باتری تا 32 ساعت دوام می‌آورد. اما پرسش اصلی این است که هدفون جبرا elite 85h در عمل چه کیفیت صدایی ارائه می‌دهند. هر چقدر هم که از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنید باز هم ممکن است که کیفیت صدای محصول نهایی به آن خوبی که انتظار دارید نباشد. در حال حاضر هدفون WH-1000XM3 سونی در بین هدفون‌های دارای قابلیت جلوگیری از نویز صدا و در این بازه قیمتی بهترین گزینه است. اما انتظار می‌رود هدفون جبرا elite 85h در زمینه کیفیت صدای هنگام تماس، عملکرد بهتری داشته باشد.

در این مطلب کوشیدیم با معرفی هدفون جبرا elite 85h برای شما مفید بوده باشیم.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.